Товар відправляється щодня, за винятком святкових днів. Якщо ви оформили заявку до 14:00 то замовлення буде оброблено і відправлено цього же дня.
Доставка здійснюється тільки у працюючі відділення у безпечних регіонах України. Відправка замовлень в регіони де ведуться бойові дії здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти». Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена.
Оплатити замовлення ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard під час оформлення замовлення (без додаткових комісій) через платіжну систему WayForPay, під час отримання замовлення у відділенні компанії "Нова Пошта" (послуги доставки та оплату грошового переказу в такому разі сплачує отримувач) або безготівковим розрахунком по реквізитам.При повній передплаті замовлення на розрахунковий рахунок - доставка безкоштовна.
Мінімальна сума платежу: 1 UAH. Максимальна сума платежу: 149999 UAH.
У разі потреби здійснити оплату за безготівковим розрахунком прохання направити запит:на електронну адресу moc.liamg%40178ytamora або менеджеру за телефоном +380 (73) 051-60-30Наші менеджери зв'яжуться з вами і нададуть необхідний пакет документів для оформлення покупки.
Терміни доставки від 1 до 3 робочих днів, в залежності від регіональної віддаленості. Орієнтовну дату доставки ви зможете побачити в процесі оформлення замовлення.
Замовлення з доставкою через "Нову Пошту" приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова Пошта" ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу "Нової Пошти" на сайті компанії. Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення "Нової Пошти" на інше в межах міста або в відділення іншого міста, дана послуга "Нової Пошти" оплачується клієнтом додатково.
Після оформлення замовлення менеджер обов'язково зв'яжеться з вами для уточнення інформації .При необхідності ви можете задати питання за телефоном +380 (73) 051-60-30.Графік роботи : щодня з 9:00 до 20:00.
У разі виникнення питань щодо статусу замовлення і при необхідності внести зміни в замовлення, пов’язані з контактними даними, датою або адресою доставки, просимо вас звертатися за номером +380 (73) 051-60-30. Вам потрібно буде вказати номер вашого замовлення.
Будь ласка, обов'язково перевірте посилку при отриманні у відділенні "Нової Пошти". У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії "Нова Пошта" відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії-перевізника.
Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад. При оплаті картою на сайті зазначений в замовленні отримувач має показати документ, що засвідчує особу, або штрихкод одержувача у додатку "Нової Пошти" (для заказів на суму до 5 000 грн).
Наш інтернет-магазин не зберігає дані Ваших банківських карт або логіни з платіжних систем, всі дані передаються по захищеному з’єднанню і обробляються в спеціальному процеcінговому центрі. Обмін інформацією відбувається по протоколу https.